luni, 11 iunie 2007

Mirosul turmei

Cineva mi-a spus ieri că avem o problemă cu igiena în biserică. Adică, unii miros a transpiraţie. Nu am ştiu ce să răspund şi am cerut timp de gândire. Şi m-am gândit la ceva soluţii !? Educaţie? Deodorant? Bănci speciale pentru astfel de probleme "speciale"? Mai mult aer condiţionat? Săpun şi multă apă? Da, sunt soluţii care posibil vor rezolva problema. Dar...doar pentru o vreme! De ce? Pentru că orice am face la exterior, oricât de mult ne-am ocupa cu "cosmetica", realitatea rămâne: suntem o turmă şi un Păstor! Pe Păstor îl ştim. Este Cel ce şi-a dat viaţa pentru oi. Păstorul miroase frumos. Odată ce ai gustat din El, este aproape imposibil să de desparţi de El. Ce nu miroase frumos este turma.Noi. Oile. Încăpăţânate. Fricoase. Fără prea multă raţiune. Se murdăresc atât de repede. Dar sunt iubite de Păstor. Cum? Aşa cum sunt! Atâta timp cât stau cu El, turma este în siguranţă. M-am gândit la 1 Petru 5:2. Suntem chemaţi să păstorim turma lui Dumnezeu....nu de silă, ci de bună voie. Dacă Marele Păstor a iubit "mirosul turmei", vreau să învăţ şi eu să iubesc oiţele Lui. Aşa cum sunt! Chiar dacă unele fac alergie la apă şi săpun ( atenţie! a venit vara şi nu mai este suficient un duş pe săptămână ), suntem chemaţi să îl urmăm ÎMPREUNĂ pe Cel al cărui glas îl cunoaştem! Prefer să miros a turmă de oi...decât a turmă de porci! Prefer să miros a Biserică, decât a lume! Leagă-ne Doamne împreună, cu lanţuri ce nu pot fi rupte! ambasadorul

Niciun comentariu: