marți, 26 iunie 2007

Examen de BAC

Îmi amintesc noaptea dinaintea primului examen de la bac. Era prin anul 1992. Am ştiut în acea noapte că "l-am prins" de picior pe Domnul şi nu l-am lăsat până când nu mi-a promis că va fi cu mine! Îmi amintesc că am plâns mult în rugăciune. Mult. A fost o rugăciune a disperării. O rugăciune în hohot de plâns. ( Îmi este dor de un astfel de dialog cu Domnul ) Dar nu ştiam ce are de gând să facă! Ştiam că va trebui să facă o minune ca să reuşesc să trec de bac! Cu mine şi cu decizia mea atât de prostuţă....era nevoie de o MARE minune. ( în curând am să vă spun despre ce decizie este vorba ). Uneori ne purtăm ca şi cum nu am avea nevoie de Dumnezeu. Dar atunci când îi facem loc să lucreze în viaţa nostră .....Dumnezeu ne surprinde! Şi ne trezim că îi spunem: "Oooo, dar nu ştiam că poţi să faci asta!" Ne dăm seama imediat că am spus o prostie. EL ESTE DUMNEZEU!POATE TOTUL! ESTE ATOT(aici se include şi bacul)PUTERNIC. Şi de prea multe ori uităm cine este EL! Nu uitaţi dragii mei liceeni: "POT TOTUL PRIN CRISTOS CARE MĂ ÎNTĂREŞTE" Vă voi spune în curând cum a fost bacul meu! Domnul cu voi! Voi sta în rugăciune pentru voi! Adi Condrea

Niciun comentariu: